tisdag 10 juni 2014

Helgbestyr

I helgen var jag på dop i ett litet kapell som ligger ute vid kusten, Böna kapell.
Det var en kär vän som döpte sin son och det var en ära att bli inbjuden till dopet.



Jag har mycket runt omkring mig nu och blir stressad.
Det ger sig uttryck i att jag inte får någonting gjort för att jag har svårt att slutföra det jag börjar på.

Jag ska försöka göra listor på det som jag ska göra, prioritera och hoppas att det får mig att varva ner lite. 
Och tillåta mig själv att vara nöjd med det jag hinner...och inte fastna i tanken på det jag inte hinner...

I söndags började jag och herr M dagen med en skön promenad före frukost.
Lite senare fick vi med oss dottern till Ikea för att titta på ett klädskåp till hallen som jag har börjat rusta lite smått. 
Alltid så mysigt att träffas och som idag handla lite småsaker, småprata lite om livet och sedan få njuta av en trevlig middag tillsammmans.


Mitt knä krånglar och det är lite jobbigt men jag har upptäckt att promenader faktiskt gör att jag har mindre ont.
Så det är väl återigen tålamod som gäller...sååå svårt! 

Ha en fin vecka! 
Louise

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...