onsdag 1 maj 2013

Första maj

Skönt med en ledig dag mitt i veckan.
Dagen började med sovmorgon och en härligt lång frukoststund.
Och faktiskt så blev det en liten tupplur till på soffan med katten på magen...
härligt att bara vara!

Jag har planterat lite små penséer i min älsklingsfärg...just det...lila!
Jag vet inte hur det skulle kännas att inte få omge mig med denna färg, 
för tillfället är jag helt såld...

Herr M är varit snäll och vårfixat min cykel så nu kan jag ta tag i mitt motionerandet  igen.
Jag har haft problem med mina fötter ett tag och haft ett alldeles för långt träningsuppehåll...men nu så!
Visst är det konstigt att man alltid blir så himla träningssugen när man inte kan/får träna...









I kväll så hyrde vi film..." Mammas pojkar"...den film vi aldrig kom iväg till bion för att se i vintras.
Den var bra och vi skrattade en hel del...just nu ser vi på slutet av matchen mellan Barcelona och Bayern.
Trevligt med familjen samlad i soffan...med både film-och fotbollssnack!

Bara två dagars jobb kvar till nästa ledighet! 

Ha det gott!



2 kommentarer:

  1. Vilken härlig dag du har haft och det är en skön känsla det där, att känna att man har tid att bara vara. :)

    Ha en fortsatt fin vecka och njut i solskenet!♥

    Kram Lotta

    SvaraRadera
  2. Tack, Lotta!
    Nu njuter vi bara!
    Kram Louise

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...