lördag 25 maj 2013

En solig lördag i månaden maj...

Jag började dagen med en tur till staden för att försöka söka en lösning på mina fotproblem.
Jag har inte kunnat springa och inte ens promenera på flera månader..
och jag kan säga att det tär på mitt humör.
Jag köpte ett par sulor utformade för trötta och lite slitna fötter,
jag hoppas de hjälper för nu vill jag ut och springa , ja eller i alla fall promenera!

J har ju flyttat hem igen och i dag var det dags för fotbollspremiär för henne.
Lite nervöst var det nog innan men Huge vann matchen och J gjorde en helt okej insats.

Efter matchen bar det i väg på släktkalas för att fira J´s pojkvän på 21-årsdagen...
Det bjöds på god mat, smarrig tårta och gott att dricka.
Och som alltid glada skratt och en härlig gemenskap...
det känns gott i hjärtat!


Ha det!
♥♥♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...