söndag 24 februari 2013

Sol idag...

men det är ju inte alltid det blir som man tänkt sig.
Jag hade tänkt mig en promenad i solen och en fika invid husväggen.

Sonen och jag har i stället gjort lilla gästriketuren idag...
Vi började med Sandviken och en härlig seger för innebandylaget.
Efter en snabb lunch på en snabbmatsrestaurang (snabb och snabb...?!)
susade vi norrut mot den kända orten Ockelbo för att kamma hem ytterligare en seger.
Mål och assist i båda matcherna...nöjd son och stolt mor!


En solig vinterbild från förra året!
 
Väl hemma gick luften hur mig, har mest slappat i soffan och känt mig allmänt seg...
det kan ju i och för sig vara rätt så skönt ibland!

I morgon är det ny vecka och nya tag!

Ha de!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...