torsdag 28 februari 2013

Det ljusnar...

När jag gick hem från jobbet kändes som om det är på gång...
ljuset kommer närmare...och våren!
Skymning fortfarande men otroligt läckra färger när solen är på väg ner!

Jag tog några bilder i veckan...

En tidig morgon i februari

Solig eftermiddag
 
Tidigare i veckan fick jag migrän när jag kom hem från jobbet,
bara att krypa ner i sängen och vila.

I går tog herr M och jag en tur till Skutskär, vi var in på en liten,fin affär
med mycket fint, det mesta i vitt.
Jag fick så klart med mig en lite sak därifrån, bild kommer snart.
 
Det har varit mycket ett tag nu...
som någon sa en gång "livet kommer emellan"...
och så blev det nu men det ska väl bli bättre och lättare.
 
Våren är ju på gång!
 
Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...