söndag 1 april 2012

Pysslig helg...

Efter en hektisk vecka var det skönt att
ha en lugn helg framför sig.

I lördags hade jag laddat för ett par timmar
i soffan med Brynäs damer i SM-final.
Tyvärr hann halva matchen gå innan utsändningen från
Svt fungerade...lite lurad kände jag mig allt.
Det som möjligen var bra med det var att jag
hann damma och städa lite...medans jag väntade...

...och matchen då?
Tyvärr förlorade Brynäs matchen...

Jag har stickat klart mitt andra par muddar.
De blev inte särskilt bra men de värmer väl lite i alla fall.

Jag sydde klart kuddarna till soffan i stugan.
Det kommer bli så fint.
Och idag har jag använt tygfärg och målat
ett mönster på kuddarna,
det skulle egentligen broderas på
men det är inte riktigt min grej.



Tygfärg och en bra pensel, resultatet blev så här bra!

Himlen var rosa och lila i kväll.
Mina favoriterfärger!
Jag var bara tvungen att ta fram kameran...



Tittade på Strömsö i morse och blev inspirerad att "värpa" lite ägg.
De "ruvas" på köksbordet och går allting som det ska
kan de bli en fin dekoration till påsk!


Ha en skön vecka!

Louise

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...