fredag 4 augusti 2017

Njuter...

av de sista semesterdagarna. Vi har varit till Stockholm igen. Denna gång åkte vi pendeltåget från Häggvik in till Stockholm city. 



När vi klev av tåget kändes vi oss lätt förvirrade, en stor ombyggnad har skett och många, långa rulltrappor tog oss upp ur underjorden.



Vi ägnade några timmar åt att shoppa, luncha och flanera runt i city. Ett besök i Hötorgshallen är standard när vi är i huvudstaden. Det finns inget som går upp mot en kebab med bröd därifrån, så mycket godare än de man får på pizzerian hemma. Vi fick med oss både te och salami därifrån. På hemvägen stannade vi till hos min kära svärmor en stund.

Igår tog jag fram cykeln och tog en lite längre cykeltur. Det var ett bra tag sedan jag cyklade och det var fantastiskt roligt! Det kommer att bli fler såna turer kan jag lova.



Efter en snabb dusch åkte jag iväg till en vän för att fika och hälsa på hennes nya familjemedlem, Grimm! En helt bedårande liten hundvalp!



Dagen avslutades med en mycket spontan middag på restaurang. Härligt med god mat och bästa sällskapet av man och son!



Jag önskar er alla en härlig helg! ❤
Louise

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...