söndag 20 september 2015

Tiden...

den bara flyger iväg. 
Innan jag vet ordet av har veckan gått och det är fredag och så har det rullat på sedan mitt senaste blogginlägg.

Jag var till ortopeden på återbesök i augusti och fick veta att allt såg bra ut. Mycket träning på gymet återstår tills styrkan i benet är tillbaka. Jag har börjat cykla och det är en sån härlig känsla att bli riktigt trött i kroppen, mina relativt långsamma promenader har inte den effekten.
Att börja springa rekommenderade inte läkaren, inte riktigt än, och jag känner själv att styrkan i knät måste bli bättre först. Så jag tränar på gymet, kör intervaller, cyklar och promenerar för att hålla igång. 

Helgen har varit en av de bättre på länge. Jag har känt mig så nöjd och avslappnad. Jag har bland annat putsat fönstren, plockat och fixat lite här hemma.
Igår hade jag en riktigt skön söndag...läste en bra bok, tog en tupplur i soffan, bakade äppelkaka och bara fanns till och njöt av dagen.


Ha det! 
Louise ❤️


1 kommentar:

  1. Vad skönt att du har haft en riktigt fin helg Louise och jag blir så glad av att höra att det går framåt med ditt ben. Att även om det återstår en hel del rehab så blir det sakta men säkert bättre. Härligt!

    Ta hand om dig och så hoppas jag att du får en bra vecka.♥

    Kram Lotta

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...