söndag 1 december 2013

Mysig adventshelg...


Jag har haft en mysig helg med fina J.
Hon kom hem till oss i fredags och stannade till idag.
Hon lurade med mig på en shoppingtur, helst hade jag legat 
i soffan och slappat, men jag är glad att hon fick med mig.
Vi hade så trevligt och jag köpte årets första julklapp.

I dag började vi med att äta frukost och tända första ljuset 
i adventsljusstaken för att sedan börja det stora julbaket.
Vi har bakat lussebullar, dumlekakor och pepparkakor och 
lyssnat på julmusik nästan hela dagen.

Herr M och bästa F gjorde oss sällskap när det var dags för 
den årliga familjetraditionen, pepparkaksbaket och att dricka glögg.
Det doftar ljuvligt av nybakat i huset och julmånaden har börjat bra.


Ha en bra vecka och ta det lugnt med julstressen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...