fredag 1 februari 2019

En lördag...

i januari sammanstrålade jag och två fantastiska kvinnor
som jag har i min närhet, min dotter och min svägerska, i huvudstaden.

Vi åt lunch på en trevlig restaurang vid Hötorget, den hette Lokal.
Vi åt hamburgare som var riktigt goda och njöt av att få prata med
varandra i lugn och ro om allt om hänt sen vi sågs sist.


Vi var in en hel del affärer bland annat på Monki, 
det vimlar av speglar och färger så man blir alldeles vimmelkantig.
Jag hittade en fin blus som jag köpte men annars var det tunt med 
fynd.



















Vi avslutade vår Stockholms-dag med en fika på Kafferepet
innan vi skildes åt för att åka hemåt efter en riktigt bra och mysig dag med
mina favorittjejer.

Louise



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...