onsdag 14 november 2018

November...

En månad som alltid är lite tung och i år känns det som det varit extra grått och mörkt ute. Men trots mörkret finns det ju alltid ljusglimtar att njuta av.

I början av månaden var jag ledig från jobbet och jag och herr M till Stockholm över dagen. Härlig känsla att vara i city på en vanlig torsdag i november och turligt nog sken solen en stund. 

Ett måste när vi i Stockholm är ett besök i Hötorgshallen. Vi köper alltid med oss lite salami, lite spännande kryddor och denna gång lite te med tranbär och havtorn. 

Till lunch är det givet med kebab som är den bästa av kebaber jag ätit.

På själva torget finns det ju också en del att köpa. Vi köpte inga blommor men lite svamp och den största avokadon jag sett fick vi med oss hem. 


Kära svärmor fick ett besök av hos på hemvägen. Vi fikade och pratade en stund innan vi for hemåt, nöjda efter en trevlig dag. 

Efter flera år där jag sagt att när barnen är tillräckligt stora ska jag börja spela golf...Nu är de vuxna och det finns inga ursäkter längre. 

En sen eftermiddag i helgen gick jag mina första hål på golfbanan. Jag har en egen coach, så peppande och positiv trots alla mina nybörjarmisstag. 

Det var så roligt och det gick helt okej. Synd att det blir vinter för jag är så taggad på detta! 


Allhelgonahelgen, då tände vi ljus för de kära som inte längre finns med oss. 

Ha det gott! ❤️

Louise 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...