fredag 2 mars 2018

En solig kalashelg...

i Ljungsbro med min underbara family.

Vi tog en skön promenad till godisfariken i strålande solsken. Det inhandlades

en del godis såklart, konstig vore det väl annars.




Senare på eftermiddagen firade vi familyns 18-åring tillsammans med

tjocka släkten.

Det bjöds bland annat på pizza , goda drycker och kalasklassikern

kladdkaka med grädde.



Det betyder så mycket för mig att ha en family som finns i vått och torrt.

Vi kommer så bra överens tillsammans och jag känner mig så glad och tacksam.



På hemvägen stannade vi på ännu ett kalas, min mans morbror och kusin

fyller 80 resp 50 år.

Lite mingel med okända kändes lite jobbigt först men när vi väl satte oss

till bords blev det riktigt trevligt.

När vi landade hemma i soffan på söndagskvällen var vi rätt trötta och

nöjda efter en intensiv men rolig helg.

Ha det gott!

Louise ❤

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...