lördag 16 september 2017

En bra avslutning...

på en intensiv arbetsvecka.
Herr M hämtade mig på jobbet igår och vi åkte till Laxön för att ta en fika.
Det småregnade när vi kom dit men som tur var slutade det regna 
och vi tog en skön promenad längs Dalälven.


När vi kom fram till en liten bro som går över älven så såg vi tre hägrar.
Jag bytte snabbt objektiv på kameran men det räckte inte riktigt till för att
få en bra bild på dem, tyvärr.
Det var hur som helst kul att fånga tre stycken på samma bild.

Carl den XIII:es bro i Älvkarleby



Älven nedanför kraftstationen




























Solen kom fram och det blev en skön kväll.
Det känns som hösten är här på allvar nu.
Naturen börjar skifta färg, luften är klarare och himlen
så  härligt klarblå.


















Jag tycker om att fotografera så min kära herr M får stå ut med en del
klättrande och många stopp när vi är ute tillsammans.
Fundera på att försöka få fatt på en bra kurs så jag kan lära mig mera.


















Vi var ute i ett par timmar, umgicks med varann, förundrades
över vilka krafter som vatten besitter och njöt av naturen och den fina kvällen.


Ha det gott!

Louise ❤

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...