lördag 26 augusti 2017

Glädjen...

Jag är så tacksam att jag har en sådan härlig familj...
jag räknar in min brors familj i min "family."

Vi firade min brors femtioårsdag för ett par veckor sedan.
Alla i family var där, våra barn med respektive,
och det var så roligt att alla kunde vara med.
Även min mamma med respektive var där och det är alltid roligt att
umgås över generationerna.


Min svägerska och hennes son hade bakat denna 
fantastiska tårta till den golfande jubilaren.
Den blev mycket uppskattad och smakade underbart.

















Under dagen och kvällen droppade det in nästan
100 personer som ville delta i firandet.
Det fanns god mat och dryck i mängder
och stämningen var på topp trots det kyliga vädret.















Minns med glädje i hjärtat den underbara helgen fylld med kärlek och glädje.
Och tackar även detta fina par för en trevlig fest och deras gästfrihet.















Ha en underbar lördag!
❤❤❤
Louise

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...