torsdag 6 juli 2017

Dagsutflykt...

Imorse drog vi iväg mot Krylbo för att köpa lite grejer till herr M's gamla motorcyklar. När affären var avklarad for vi vidare mot Stockholmstrakten för att fira min kära svärmor.

Vi uppvaktade henne på 78-årsdagen med blommor, choklad, lotter och en god lunch på pizzerian.

Det var bland de största pizzorna vi sett och de var fantastiskt goda.
Vi hann också med en shoppingtur till Barkarby Outlet på eftermiddagen. Jag hittade kläder och skor till bra pris. Vi vände hemåt framåt kvällen mycket nöjda med vår utflyktsdag.
Ha det gott!
Louise ❤

2 kommentarer:

  1. Hej Louise!
    Visst är det härligt med små dagsutflykter då och då. Dagar när man far iväg och har det mysigt tillsammans. Och vilket fint födelsedagsfirande för svärmor. Det såg ut som stora smarriga pizzor det där. :)
    Jag hoppas att ni fortsätter njuta av sköna semesterdagar och har det riktigt gott. Själv har jag tagit beslutet att sluta blogga. Jag har nog vetat ett tag men det behövde få mogna innan jag bestämde mig för att ta steget. Därför vill jag här och nu tacka dig kära Louise för all värme och omtänksamhet du ständigt visar i mina kommentarfält. Alltid lika vänlig och glad och du anar inte hur mycket jag har uppskattat dina ord. Lika mycket har jag uppskattat att kika in här hos dig och få ta del av små glimtar av ditt liv. Fina bilder och ord som har stärkt min bild av dig som en fantastisk kvinna med ett varmt hjärta och mycket glädje. Även om jag nu lämnar bloggvärlden kommer jag fortsätta att titta in ibland här hos dig för att se hur du har det.

    Ha en riktigt fin sommar, njut av lediga dagar och ha det gott vännen!♥

    Kram Lotta

    SvaraRadera
  2. Hej Lotta!
    Du anar inte vad glad jag blev över dina fina ord. De värmde verkligen mitt hjärta! ❤️
    Ditt beslut att sluta skriva i din blogg har jag full respekt för men du ska veta att du kommer att vara saknad.
    Själv har jag också lite svackor i mitt bloggande...vad vill jag skriva om, för vem...är någon intresserad...svårt att hitta inspirationen ibland men jag känner nog att bloggen får leva på mina villkor, det blir vad det blir när lusten finns och det får bli de bilder som blir...
    Det viktigaste för mig är det är lustfyllt, fritt från egna eller andras krav.
    Ta hand om dig och lev och njut! ❤️
    Varma kramar
    Louise

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...