fredag 3 mars 2017

Mars...

vårmånaden är här och idag har jag haft semester.
Det blev en dag där jag bara gjort sådant som jag tycker om.
Sovmorgon, en härligt lång frukoststund och tittat på skid-vm.
Senare på eftermiddagen tog vi en shoppingtur. 
Vi kollade in bokrean och herr M hittade en perfekt bok till mig.


Jag har kört på bra med träningen tillsammans 
med mannen och det känns så kul.
Det är klart att det inte är jättekul att åka till gymmet 
varje gång men väl där så känns det bra och det går lätt att ta i.
En träningsdagbok kan ju göra att jag blir mer sporrad, 
har alltid gillat att föra dagbok över min träning.
Att träna på gym är rätt så nytt för mig och jag behöver 
mycket coachning och det är herr M så bra på.

Tagna av dagens lugna och makliga tempo 
samt brist på inspiration 
blev det köpmat till middag och glas rött.

Så nöjd med min fredag, den blev precis så 
lugn och skön som jag förväntade mig!

Ha det gott!

Louise

♥♥♥









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...