söndag 25 september 2016

En helg att njuta...


Helgen har varit lugn och skön med 
tid att njuta av samvaro med dottern.
Ingen av oss hade ätit kräftor i år så vi passade på i lördags, 
bara hon och jag, så mysigt!

I lördags var det dags att se sonen spela innebandy.
Så roligt att han hållit på sedan han var 7- 8 år och 
att intresset hållit i sig (han är 18 nu) och att han utvecklats i sin sport.

Herr M och jag gjorde en genomgång av huset föra helgen 
som resulterade en lång, lång lista med saker att fixa.
Jag började i gästrummet med att röja och städa, 
det känns riktigt skönt att få lite ordning.

Saknar vår katt som for till katthimlen för en tid sen
men jag har haft turen att få mysa med J & J´s katter i helgen.
Jag har inte tänkt mig att ha fler katter men lite sugen blir jag allt.
Tur att man kan få låna katt ibland...

Tänk att kunna ligga i soffan och slumra lite, 
läsa bok och dricka kaffe bara så där på en söndag, 
och bara njuta!




Vädret är fortfarande sommaraktigt, bara att ta sig tid njuta!
Visst är de fina de spretiga fröställningarna på klematisen, 
lite tufsiga och samtidigt skira. 



Ha en fin vecka!

                             Louise
  







1 kommentar:

  1. Vilken härlig helg Louise och jag hoppas att denna helg blir lika härlig den. :) Och vilken fin kopp! :) Visst är det så att det smakar ännu bättre med en fin kopp? :)

    Ta hand om dig kära Louise och njut av även denna helg!♥

    Kram Lotta

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...