tisdag 7 juni 2016

Äppelblom...

Hur vackert är det inte med blommande fruktträd,
det är något speciellt med äppelblom...


Vi klipper ner våra träd ganska hårt och beroende på 
hur vårvädret är så blir det frukt ibland och ibland inte.






I helgen har vi haft besök av Malou då J&J är på konsert i Göteborg. 
Hon är nykastrerad och jag har passat på och
 mysa med henne så mycket jag kunnat.
Saknaden efter vår Ludde som inte finns med oss längre gör sig påmind 
och det känns mysigt att få en en spinnande katt på magen igen.

Ha en skön vecka!

                              Louise
                                 ©               



2 kommentarer:

  1. Det är så fint med blommorna på fruktträden, som miljoners små ursöta rosor! Och en liten katt till det, det är inte fel! Läckra bilder!
    Agneta kram

    SvaraRadera
  2. Jag hoppas att du har det riktigt gott Louise och njuter av sköna sommardagar? Äppelblom... så vackert och hoppfullt det är. Våra blommade över snabbt i år då allt gick i en rasande fart. Jag var lite rädd att alla bi inte skulle ha hunnit med men bi kan man minsann lita på för nu hänger det mängder med små äpplen träden.
    Jag förstår att du saknar Ludde något enormt. Det är svårt att mista en familjemedlem. Mysigt att då få vara kattvakt då och då.

    Ta hand om dig vännen och ha en fin sommarhelg!

    Kram Lotta

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...