lördag 31 oktober 2015

Bara så där...




hamnade jag hemma i soffan med ryggskott i slutet av veckan.
Det bara högg till och där var jag, stel och orörlig med en hemsk smärta.
Jag hade dock den stora turen att jag fick en återbudstid hos massören som jag går till.
 Efter att ha tillbringat tre dagar på värmedynan och tittat på serier känner jag mig så 
mycket bättre att den stora rastlösheten satt in.
Det känns skönt att vara på gång igen, tror min kropp behövde den där vilan.




Bilderna ovan är tagna med en veckas mellanrum.
Löven bara släppte och föll till marken från den ena dagen till den andra.
Oktober har varit en helt fantastisk månad med sol och skön värme.
Letade rönnbär för att ha till barnen på jobbet...men hittade inga...
betyder det att det blir en mild vinter...?


 I helgen tänder vi ljus och minns med både sorg och glädje 
min älskade pappa och vår älskade lilla R. 
För alltid i våra hjärtan... 
❤️❤️❤️



Louise 
❤️

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...