söndag 9 augusti 2015

Sista semesterveckan...

nu är den till ända. 
Tre dagar har jag gjort en insats för sonens innebandylag på årets Getaway festival. 
Jag har vaktat grindar där endast ett fåtal passerar,  frågat om folk har glasflaskor eller tändvätska med sig och inte minst tränat på att inte stressa upp mig när det är alldeles tomt vid grinden i typ tre timmar. 


Det var skönt att komma hem efter passet ikväll och bara njuta en stund på altanen. 

I fredags tog vi en tur med bilen till Huseliharen. Jag åt en fantastiskt god räksmörgås och herr M valde Biff Rydberg. Vädret var helt underbart, soligt och varmt. 


Hela veckan har varit toppen och det känns bra inför jobbstarten. 
Jag hoppas det fina vädret fortsätter så vi hinner fylla på energidepåerna innan hösten antågande. 

2 kommentarer:

  1. Mmm, den där räkmackan ser vansinnigt god ut. :) Jag hoppas att jobbstarten blev bra och att det känns ok att vara tillbaka igen? Och än finns det mer härlig sommar att njuta av och ladda kropp och själ full med. :)

    Ta hand om dig vännen.♥

    Kram Lotta

    SvaraRadera
    Svar
    1. Visst har vi ett underbart väder! Fint att njuta om kvällarna! Jobbstarten gick bra, det brukar ta några dagar så är jag inne i jobbet igen!
      Ha det så fint, solladda inför hösten och ta hand om dig också! Kram ❤

      Radera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...