torsdag 28 maj 2015

Tid att lukta på blommorna...

Idag har jag varit på besök hos ortopeden.
Jag var lite orolig när jag åkte dit för efter min promenad på 
tjugo minuter igår eftermiddag fick jag väldigt ont i mitt knä.
Men jag fick positiva svar hos läkaren, bara ett bakslag, bara att fortsätta rehab-träna och stretcha.
Med lite smärtstillande och inflammationshämmande som stöd känns det helt okej nu ikväll.

Det blev en lugn och långsam promenad med gott om tid att lukta på blommorna.
Det har börjat slå ut lite små blommor efter vägrenen nu bland annat violer, midsommarblomster och smultronblommor.
I trädgården beundrar jag gullkragen som blommar gul och grann i rabatten.

















Trevlig kväll!
Louise ❤️

1 kommentar:

  1. Vad skönt att höra att det inte är någon fara med ditt knä Louise. Att det blir bättre och bättre. Ta hand om dig.

    Tack snälla du för dina fina ord hos mig. Så gott de värmer. Tack snälla du.♥

    Sköt om dig.

    Kram Lotta

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...