söndag 19 april 2015

Årets första...


citronfjäril fladdrade förbi idag när jag startat igång vårbruket i trädgården.
Så härligt att njuta av lite arbete i trädgården och få jord under naglarna igen.
Det har varit riktigt kallt tidigare i veckan men idag kändes det att våren är här, 
kalla vindar visserligen men på altanen var det lä och riktigt varmt och skönt.



Jag har sluppit min yrsel senaste veckan och det har krävt en del av mig.
Att verkligen stanna upp, tänka på vad som är viktigast, 
andas och göra det som jag mår bra av.
Det är så lätt att rusa på när allt känns bättre och 
hur lätt som helst att falla tillbaka i gamla mönster.

Ha en fin vecka och kom ihåg att njuta av de små tingen i livet!

En fladdrande citronfjäril kanske...
❤❤❤



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...