fredag 17 oktober 2014

Lite bilder...


Idag bjuder jag er på lite bilder från vår hall som nu är klar.


Vaniljljus som ska lysa upp i höstmörkret, skåpet som ljuset stå på har min pappa byggt.
I skåpet finns reglagen som styr golvvärmen i huset.


Nyckelskåp i eneträ, även det har min pappa snickrat.
Doften är ljuvlig när man öppnar det.


Vi hittade det här fina klädskåpet på Ikea. Det passade perfekt i den lilla smatten precis innanför ytterdörren. 


En gammal väckarklocka, en ljuslykta och en svarvad träburk välkomnar i fönstret.

Det tog mest hela sommaren att rusta hallen.
Det fantastiska vädret bidrog till det, att vara inne och fixa var inte särskilt lockande.
Nu är vi klara och jag är så nöjd med resultatet.

Nu är det helg efter en vecka där jag kommit igång med något nytt i mitt liv.
Jag och J har varit på gym och det var så kul.
Det känns extra mysigt att umgås med min vuxna dotter och göra något som t ex att träna tillsammans.

Ha en fin kväll! 
/Louise ❤️







1 kommentar:

  1. Så fint det blev Louise och vilken skön känsla det är när man är klar med ett projekt och nöjd kan luta sig tillbaka och vara stolt över resultatet. Och vad mysigt (och bra för kroppen) att gå på gym med dottern. Guldtid på så många sätt.

    Kram

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...