söndag 28 september 2014

En fin helg...


I går, lördag, var jag och J på stan och shoppade.
Det är bra att ha en proffsig dotter med när jag ska köpa kläder. 
Hon kommer alltid med bra och goda tips.
Det blev lite nytt i garderoben, ett par jeans, några t-shirts och strumpor.

Av att shoppa blir man hungrig så jag bjöd fina J på lunch, så mysigt att njuta av hennes sällskap.

Dagen som idag har gått i sportens tecken.
Först innebandymatch för F, det blev vinst i träningsmatchen, och sedan fotbollsmatch för J.
Matchen speladesi Tierp och matchen slutade 1-1, kändes som en seger för Tierp hade nog räknat med vinst. Och då är det ju extra kul att vinna!

Ikväll var hela familjen samlad till middag. Det händer ju inte så ofta så det kändes mysigt att få äta tillsammans med våra fina barn. 

Nu när hösten är här så är det härligt att få tända ljus och känna att helgen har varit fylld av kärlek och värme som får följa med mig in nästa vecka. 


Jag önskar er alla en fin vecka!
 
Louise ❤️

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...