söndag 6 april 2014

Helgen som gått...




Det blev en sen fredagsmiddag med mina underbara ungar!
Lite lagom avslappnat med käk och småprat.


En tur till Kvantum för att fylla på med både mat och lite annat gott! 


Sol på näsan och ett par timmars trädgårdsarbete, bra terapi för själen!


Scillan blommar...blå och näpen!


Guld i innebandy-dm för sonens lag! 
Härligt! 


Söndagen började i grått men avslutades i strålande sol med en stickning och en god bok!

I morgon är det ny vecka med nya utmaningar! 

Ha det gott! 

2 kommentarer:

  1. Låter som en strålande fin helg Louise.Jag hoppas att även denna helg har varit en av de fina. Här njuter vi av påsklov nu och att kunna gå och lägga sig utan att behöva ställa klockan känns riktigt lyxigt.

    Ta hand om dig vännen!♥

    Kram Lotta

    SvaraRadera
  2. Så skönt med lite ledighet! Själv ska jag arbeta men det betyder ett lugnare tempo på mitt jobb (fritids) så det ska jag njuta av!
    Vad kul att du tittar in hos mig!
    Ha det gott!
    Kram Louise

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...