söndag 11 augusti 2013

Bärskörd...

Jag arbetat min första vecka, trevligt att vara tillbaka på jobbet och jag tror det blir en bra höst.
Jag och fina J hade en härlig eftermiddag med shopping och lunch/fika i torsdags.
I fredags gick arbetsdagen så sakta och jag tror inte jag varit så trött på länge.
Har fått uppmana all min energi för att få någonting gjort i helgen.

En morgonpromenad med herr M gav energi och sedan en härlig vinst
för fina J´s fotbollslag gav ännu mera energi i går!
Till middag blev det grillat...vi har ätit så mycket gott från grillen denna sommar!
...och det blir säkert mer grillat innan sommaren är slut!

Idag har jag plockat bär...krusbär, hallon, röda vinbär och svarta vinbär...
och kokat både sylt och marmelad ...känner mig så rik!
En härlig känsla att kunna gå ut i min lilla trädgård och fylla små burkar och bunkar med
härliga bär...lycka!
















Nu väntar ett tvättberg...det där från veckan som gick...kan ju vara bra att
ha något att sätta på sig till veckan.

Ha det!

♥♥♥



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...