söndag 6 januari 2013

Lång, ledig söndag...

som kan fyllas med det som jag just precis har lust med...
 det känns härligt!

Då blir det sovmorgon, frukost i tv-soffan...
en massa sportiga skidåkare som svettas och kämpar på tv´n.
Självklart åker det fram en stickning...
jag köpte ett underbart mohairgarn i Uppsala i veckan 
som jag stickar en varm och mysig sjal av.


Vid lunch ringer sonen och behöver hjälp...det nya bankomatkortet fungerar inte!!!!
Jag åker in till stan och löser det hela med att ge honom lite kontanter 
så att han kan få i sig lite lunch innan nästa träningspass.

Jag passade på att gå en sväng på stan och köpte en ny kalender,
det gäller ju att ha koll på allt som händer!


Jag gick även in på Clas Ohlson en sväng, 
mest för att se om jag kunde hitta några bra pennor.
Det gjorde jag inte men på rean hittade jag lite julsaker, en bricka och en ljusslinga, 
som jag kommer att få användning för...till nästa jul!
Det gäller att vara ute i god tid...!

  
Det är ett par timmar kvar av denna lediga söndag att njuta av!

Ha det gott mina vänner och njut!

♥♥♥


1 kommentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...