lördag 24 november 2012

En månad kvar...

Veckorna rusar fram, tänk det är bara en månad kvar till julafton!
Jag är så trött, skulle kunna sova hur mycket som helst.
Träningen har legat nere i veckan och som kompensation
för det har jag börjat pyssla lite mer.
Det är så kul och ger mig en massa energi!
 
Herr M var ute i garaget och rotade runt bland allt skräp som vi har där...
och kom in med dessa underbara "retro" ljusstakar...
 

Tänk vad man kan hitta när man letar efter något annat!
 
 
Idag har vi varit på julmarknad, mycket folk
men inget som vi blev sugna på att köpa.
Vi träffade lite folk som vi småpratade lite med innan vi gick vidare till...
 
 
 
 
....kyrkogården för att tända ljus på graven...
 

Just nu önskar jag mig lite kallare väder och ett lager av
snö som kan lysa upp i novembermörkret.


Ha det gott!

 
 
 
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...