lördag 6 april 2013

Nostalgiburk & furusäng

I trädgården finns det inte så mycket att göra. 
Några fler krokusar har tittat upp men snön ligger meter tjock på gräsmattan, 
det blir inget krattat där på ett bra tag.

Jag följde med herr M till Falun på en antikmässa idag.
Mycket män bland besökarna...det som såldes på mässan 
var övervägande motorrelaterade saker.

Fast det första jag sprang på var denna underbara plåtburk!
En sådan hade vi hemma när jag var liten, måste bara köpa den!
Jag kommer ihåg att mamma ofta hade bullar i sin burk....




Sonens rum ska ordnas till med ny säng och lite annat nytt.
Vi har letat fram herr M´s gamla furusäng som nu genomgår 
en förvandling, förhoppningsvis till det bättre.
F ville ha den målad i svart och jag tycker det blir riktigt snyggt.
















Kvällens mat är förberedd...det är bara grillen som ska tändas för vårens första grillning!
Det blir gott!


Kram på er!
♥♥♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...